• Photo of Can Xargay: Ruta del Carrilet d'Olot a Girona amb sortida a Banyoles

November 10, 2013

Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Outdoor Navigation Outdoor Navigation

near Olot, Catalunya (España)

Via verda de la Ruta del Carrilet d'Olot a Girona amb sortida desde Banyoles amb el bus en direcció a Olot. Pots posar la bicicleta a dins de l'autocar sense cap cost addicional i baixar-la a Olot. En aquest punt comença la ruta. Una vegada arribats a Girona, pots posar altra vegada la bicicleta a dins de l'autocar de Girona en direcció a Banyoles. Més informació a la casa.

Vía verde de la Ruta del carrilet de Olot a Girona con salida desde Banyoles con el autocar en dirección a Olot. Puedes poner la bicicleta dentro del autocar de Banyoles a Olot sin coste extra. Para volver, puedes poner la bicicleta en el autobús de Girona a Banyoles. Más información en la casa.

Greenway: Ruta del Carrilet. Excursion by bike from Olot to Girona with Banyoles leaving by bus to Olot city. You can put your bikes inside the Bus in Banyoles in destination to Olot without any extra cost. Then, you can put your bikes again inside the bus from Girona to Banyoles. More information in the house.

WC

Bar-menú

Font Picant

Font d'aigua gasosa. Fuente de agua con gas. A sparkling water fountain.