Uploaded April 20, 2018

Recorded April 2018

1.8
3.7

near Baños de Panticosa, Aragón (España)

Ruta amb esquis de muntanya pel Pirineu Aragonès.

Sortida i arribada des del Balneari de Panticosa.

Sortim del refugi de La Casa de Piedra i anem a buscar el barranc de Brazato, on passa el GR-11 seguint direcció Sud-Est, pocs metres desprès deixem el GR a l´esquerra i continuem pujant pel mig d´un bosc espès de pins, passem per una casa abandonada i poca estona després el bosc es va obrint i la pujada esdevé més còmoda, bonic tram aquest, arribem a una primera coma on tenim boniques vistes, seguim pujant per petites valletes i comes, sempre seguin direcció Sud-Est, quan comencem a veure el pic Brazato, també veiem la pala que arriba el cim, l´ataquem pel mig i posem ganivetes per la neu gelada, fem els últims girs amb una bona pendent i arribem al cim del Pic Brazato. Espectaculars vistes, de la cara Nord del Tallón, Mont Perdut, Vignemale i molts altres cims.

Aquesta ascensió, de dificultat moderada, excepte la pala final al cim, d´una marcada inclinació, no té cap més dificultat rellevant.